Geometrija v Mathematici
Lara Jerač, Fakulteta za matematiko in fiziko, UL, lara.jerac@student.fmf.uni-lj.si
Mathematica je programska oprema, ki jo uporabljamo na različnih znanstvenih področjih - v matematiki, računalništvu, ekonomiji, tehniki, fiziki, statistiki itd.Lara Jerač, Fakulteta za matematiko in fiziko, UL, lara.jerac@student.fmf.uni-lj.si
Podrobneje si bomo pogledali kako v Mathematici rešujemo geometrijske probleme.
Mathematica ima že vgrajene funkcije, s pomočjo katerih lahko računamo površino, obseg in volumen. Prav tako, lahko tudi rišemo skice likov in teles. To naredimo tako, da pokličemo funkcijo (ki je kar ime lika oz. telesa , ki ga želimo izrisati) in podamo podatke, s katerimi je naš lik/telo določen. Sliki lahko spreminjamo barvo in zorni kot.
V predstavitvi bomo izrisali paralelogram in si pogledali, kako računamo obseg in ploščino. Izračunali bomo tudi kote.
V 3D si bomo pogledali paralelepiped in kroglo. Narisali bomo nekaj različnih skic in računali volumen.
Spoznali bomo tudi ukaz, s pomočjo katerega določimo, na katerih vektorjih je paralelepiped podan.